Cashen bara rullar in

11/29/09
Aldrig tidigare har jag haft en så stabilt stigande resultatgraf som jag har nu. Bara går uppåt. Sitter nästan och väntar på att väggen ska komma när jag grindar. Dock så är väl tanken när man multi tablar sng att rullen inte ska svänga, att pengaflödet ska vara stabilt. Skönt är det iaf att kontot ökar varje dag man lirar.
Filosoferade över en annan grej här om dagen, när går man som pokerproffs? Räcker det att poker är ens enda inkomst och att man klarar sig gott på det? Eller måste man gå så långt att man blir sponsrad? Full tilt har lite proffs som spelar sng:s ibland, och tycker det finns bra många grinders som är bättre än dem. Så gränsen går enligt mej inte vid att man är sponsrad. Lite knepig fråga, men när jag drar in tillräckligt mycket deg tänker jag titulera mej som pokerproffs, sponsrad eller inte.

0 comments:

Post a Comment

Poker Quiz